Tuesday 18 January 2011

CIta-cita

Tak tau lah, penggunaan word 'cita-cita' tu kena tak. Persetankan.

Cita-cita saya:
  1. Nak belajar rajin-rajin. Tak nak tiru time quiz or test. Nak berkat. Nak result cantik-cantik. Sem lepas banyak main, tu pasal result tak cantik. Padan muka. So aena, sem ni tak nak main banyak sangat ye?? Aipp!! Biassseeeeeeeee ni.
  2. Malu nak cakap, tapi nak jadi expert dalam hal kereta. Kita perempuan kan, nanti dah besar, kena langgar ke, kena repair/service kereta sendiri, kena kencing dengan orang, habis duit, baru menyesal tak pandai pasal kereta. Kelebihan saya dalam hal ni, saya ada adik yang belajar kat TOC!! Dia boleh ajar, tapi tak boleh paksa dia ajar, tapi, saya yang nak belajar ni, liat beno pula aihh!
  3. Nak super saving. Kawan-kawan yang nampak saya tak makan tu, bukan diet. Hell no. Bila je aena diet? Please.. Aena loves food ok. Aena juga nak kurang kan berjalan-jalan lah. Maaf. Jangan goda-goda saya please. Saya insan yang lemah. =p
  4. Nak makan elok-elok makanan baik-baik. Halalan taaibban. Halal lagi baik. Gitu.. Hoho. Bagus untuk otak, hati, badan dan persekitaran.. (Yeke??)
Tu je lah yang ingat. Lain kali update lagi boleh kan. Siapa je baca pun. Malu lah kalau anda baca. =p

p/s: Kalau baca, diam-diam je tau! Maluuuuuu

No comments: