Thursday 14 June 2012

Depressed

Do you know?

Constant exposure to electrical devices such as laptop and hand-phone lead to depressions among women but not men. No wonder I'm constantly depressed. 

Reduced usage of electrical devices mode. 

(Source: Red.FM)

__________________

Tahukah anda?

Pelajar UiTM Perlis sebanyak 10151 orang dan staff UiTM Perlis sebanyak 853 orang sahaja? Tetapi, parkir kereta yang disediakan adalah untuk 10151 orang staff dan 853 orang pelajar. Pada masa yang sama, staff dibenarkan parkir merata-rata / berdekatan / betul-betul dihadapan kelas walaupun tempat tersebut bukanlah parkir kereta.

Mood datang awal ke UiTM dan maki sistem UiTM is on.

__________________

Tahukah anda? 

Esok saya ada test International Economics but my head is exploding sikit-skit. Saya tak rasa dapat jawab test ini dengan jayanya. Kepada pelajar kampus lain yang juga mengambil, ECO 652, kalau anda tau ada intersesi. Tolong bagitahu cepat-cepat sebab saya nak drop subject ni.

__________________

Tahukah anda?

Broadband saya buat hal, dan saya bengang!

__________________

Do you know?


No comments: