Monday 16 February 2015

Battle of Two Sisters

Aku yang melahirkan dia. Aku yang berusaha untuk dia. Aku ibu dia.

Selepas dia dilahirkan, aku terpaksa serahkan dia kepada mereka yang lebih bertanggungjawab keatasnya.

Aku, hanya melihat kejayaan dia. Aku, hanya memerhati dia dari jauh. Aku, hanya mendengar khabar mengenainya. Bila dia jatuh, aku hanya mampu menjadi pendengar setia. Aku tidak mampu membela dia.

Aku tahu, jangka hayatnya tidak lama. Aku tahu, dia tidak boleh pergi jauh, sejauh kakaknya. Aku tahu, dia di lahirkan untuk menggantikan tempat kosong yang ditinggalkan.

Jika jangka hayatnya lama, aku berharap dia bertahan. Aku berharap dia berjaya.

Mummy loves you babies. 
Mummy loves your sisters too, especially Rose.
Mummy wishes you well.
My babies - Color Junkie Lip Polish



Go Matte Lipcolor
My favourite girl, your sister - Go Matte Lipcolor 04 Mystic Rose

No comments: