Tuesday 5 April 2011

Keseorangan

Saya tak suka buat kerja sampai lewat pagi, lepas tu, tidur sekejap.
Aena dan tidur tak boleh dipisahkan, perkara ini akan menyebabkan Aena sakit ok!

Saya tak suka bangun pagi, tengok jam pukul 9am.
Dan kelas saya pada pukul 9am.

Saya tak suka, pergi kelas tak mandi.
Lebih-lebih lagi, hari yang saya kena buat presentation.

Saya tak suka, pergi kelas, mood, tidur.
Sebab tidur lambat, bangut mengejut, otak tak berfungsi lagi.

Saya tak suka, ketidak-alert-an saya, menyusahkan rakan-rakan.
Tambahan lagi, jika kerja berkumpulan.

Saya tak suka, bilik berdua, tetapi tidur seorang.
Ada yang suka menutup lampu corridor.
Ada yang cerita bukan-bukan.
Ada roommate tapi tidur di tempat lain.

Keseorangan.


1 comment:

Lady in Pink said...

alolololo. jem kan ada. jem tiap2 ari JUM kamu. hee :)