Thursday 1 September 2011

Basic People

Blogger dah maju! Ni rasa bersemangat nak menulis ni!

Anyway, today I don't feel like doing anything...
Sebab badan tak berapa nak sihat walafiat..
But still, I'm going to write about..

The basics..

Saya orangnya simple sahaja, kalau dah jadi kawan saya, saya prefer mereka menganali these few peoples..

First!
My bestest friend in the whole wide world.
Siapa lagi kalau bukan Cik Put Put?
Heeee...
Alasannya, senang nak keluar beramai-ramai, seronok juga..
Korang takkan menyesal kenal Cik Put ini..
Never..
Tak percaya, tanya kawan saya yang baru mengenali dia..
Cik Khai, Cik Fira, Incik Shafiq, Incik Malek dan kawan-kawan kerja lain lah..
Sumpah dia best!

Next!
My parents..
Mummy or/and daddy~
Ni kes kalau kau nak bawak anak sulung dia ni keluar..
Senang la kalau dah kenal mereka..
Tak lah mereka bising saya keluar tak tentu hala..
Dah kenal kan..
Kenal bermaksud, tau nama, pernah berjumpa depan mata, bersalaman dan sedikit perbualan..

Oke! Dah habis!
Sakit datang balik..
So, Selamat Hari Raya, Maaf Ampun silap salah!
Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan Ke-54!
Lastly, Happy September people..

phewwww...  How time flies..
Mood : Wake me up when September ends~

1 comment:

P3 Nebby-Lax said...

asal kmu kata blogger da mju?