Wednesday 26 October 2011

Interesting week, not~


Well, 16 October 2011, saya ingat sepanjang minggu itu, merupakan minggu yg exciting.. Sebab, kelas banyak cancel dan saya berpeluang untuk berjumpa rakan sahabat handai by the end of the week for convocation.

Minggu tersebut memang exciting! Classes been cancelled and friends came back to Arau.

Convocation saya pada 23 October 2011, rakan-rakan sekelas pula selepas itu. Di destinasi yang berlainan, UiTM Shah Alam dan lain-lain. So, mereka tiada di Arau untuk menghadiri kelas. OK. Tapi!! Masalah problem sekarang ni, kelas berjalan seperti biasa. Well, some of the classes.

Monday, Mandarin class 2 hours. Attendance? 2 people out of 11. 11 is a small number. Dah lah aku kena present. Apa pun tak boleh.

Tuesday, International Business Finance. 1 hour. 2.30pm-3.30pm. Bapak ar bazir baju! Kehadiran? 4/29!! Ya Tuhan!! Still, kelas berjalan seperti biasa.

Rabu, CUTI DEEPAVALI!

Khamis, 2-hour class in the morning, 2-hour class in the afternoon.

Jumaat, no class.

Sabtu, Ahad cuti.

Aku tensen weyh!!

1 comment:

shafi8 said...

untung le tension..nasib baik x elevension...twelvesion..thirteension..bla..bla.. :p