Thursday 20 October 2011

Miskin

Akhir-akhir ni, saya selalu kehabisan duit dengan cepatnya. Kos sara diri tinggi juga ye? Saya berpuasa (ibadat dan jimat) untuk mengurangkan kos seharian.

Oleh kerana saya selalu habis duit, *kau banyak berjoli sangat Aena!, saya terfikir, apa kata saya menggunakan kelebihan yang saya ada, untuk menjana sedikit wang.

Kais pagi, makan pagi kata orang.

So, people in Arau! Saya mengoffer diri untuk menghantar anda ke Kangar (Stesen bas, Secret Recipe, FatinNaz Conner etc.) dengan harga tambang serendah RM10 SAHAJA per trip.

Anda boleh je call pakcik teksi dimana anda akan dikenakan cas sebanyak RM14-18 satu trip.

Saya juga mengoffer diri untuk mengambil anda dari Kangar ke Arau SAHAJA dengan harga serendah RM12 per trip! 
*c'mon lah people, saya dari Arau nak ke Kangar, jauh juga kan..

Roughly;

RM10/trip
Arau - Kangar

RM12/trip
Kangar - Arau

p/s: 
  • Last call 10:30pm.
  • Max 4 person.
  • Prefer all girls.
  • Tertakluk kepada masa free saya.
  • Call/text earlier to confirm. 

Do PM my FB, then we'll do the talking. Thank you. Happy Friday humans!

2 comments:

adi.aniki said...

kais pagi mkn ptg
kais buah mkn buah.
ahaa
all da bes teksian..
xD

shafi8 said...

niat baik bagus le..semoga ramai customer~ :)