Tuesday 3 May 2011

Tudung

Mood Nur Kasih..

Orang (read Chah, Jue, Shifaa, Jem dan semua orang) cakap, saya pakai tudung senget, serabai selekeh bagai..

Tapi....

Lecturer saya pun sama! Lagi senget, lagi serabai. Sumpah!

Dan...

Cerita Nur Kasih, sumpah semua tudung mereka senget-senget belaka. Tak betul semua. Relax je.. Siap dikenali ramai lagi.. Mesti korang rasa nak tolong betulkan tudung mereka jugak kan.. Jangan tipu! Hepp!!

So, saya nak sama kan diri dengan pelakon Nur Kasih.

Aena yang pakai tudung senget, sama dengan Tiz Zaqyah dan Ummi Nazeerah yang juga pakai tudung senget.

As a conclusion,
1. Aena = Tiz dan Ummi
2. Tiz dan Ummi = Pelakon
3. Lecturer = Serabai
4. Aena = Serabai

Substitute 1 & 2:

Therefore, Aena = Pelakon & Aena = Lecturer

Hah! Jangan marah kalau saya over oke..

Hahahah!!!

6 comments:

Lady in Pink said...

gila budak nie. HAHAHAHAHAAH =p

Anonymous said...

tampo nak?? HAHAHAHAHAHA :p
semalam emo..hari ni cam pelakon pulak..hahahaha

Nena's said...

peng-komen tegar..
hahaha..
jem ckp kte gilo?? xsalah kan.. hehehe
xnk tampo, nnt merah pp mcm blusher, mak mara lak, mekap xpadam2

shirrin rusdi said...

hey aena di sane tu.kamu pakai selekeh camne pun still cun la babeyh.

shazatul shifaa zulaikha zulkifli said...

da bace tp tak ingat . erk . tp ase nk soh hajah pki tdg satin mcm tasnim tu lah . erk . apa motif aku komen . erk . abaikan .

Nena's said...

erin.. (marah x, marah x??) kmu pun hot tau, xde makne nyer tiap kali jmpe pun tny kmu da gemuk x.. =p

pa.. mende nyer nii?? hajah pkai tudung cam tasnim, sng jaga kan~ hehehe