Saturday 13 August 2011

Day 4: Your parents

Hamboii.. Panjang nyer kau punya Day 3 - Day 4 Aena??
Suka hati aku lah! Ye dak??

Encik Daddy,
Tuan Haji Razak bin Abdullah

Waktu kecil dahulu, cara nak ingat birthday Daddy ialah kerana, pada hari birthday Daddy, sekolah baru buka dari cuti semester. Sejak itu, ingat lah birthday Encik Daddy.
Encik Daddy juga seorang yang tidak memaksa.

A kata saya, A juga kata Daddy, selagi A itu tidak memudaratkan.

Saya suka bercerita perihal rakan rakan kepada Encik Daddy, cause he listens, remember and response.

Saya sayang Encik Daddy saya.


Puan Mummy,
Puan Hajah Norlaila binti Abdul Ghani.

Seorang cikgu di sekolah, juga di rumah.

Hari jadi sangat special. Setiap tahun akan cuti pada hari ini. Bukan sahaja Malaysia, malah seluruh dunia! Betapa special nya insan ini kepada saya.

Puan Mummy selalu bagi nasihat sentap. Macam tau je perkara tak diingini berlaku. Alhamdulillah, setiap kali mengikut budi bicara Puan Mummy, tiada yang tak diingini berlaku..

Saya sayang Puan Mummy sangat!


No comments: