Tuesday 23 August 2011

Penat aka tired

I just got back from Perlis! Weeeee~~~~~?

With Miss Put, Miss Jem, Miss Tira, Mr Hery and Mr Sapet..

Rinduuuuuu...

So, tadi, salah satu event of the day is jumpa Mr Hery meets Mr Koordinator untuk minta izin untuk tukar campus.

FYI, I've done this before. Right after I got the offer letter for continual of degree studies. I went to UiTM Shah Alam, I met with Bahagian Pengambilan Pelajar, I met the Deans of Business Faculty. And I was disappointed. I accept it.

So, bila Mr Hery pergi bertanya, Miss Nena ikut juga. Mr Koordinator cakap, alasan kena kukuh. *ada lah alasan yang diberikan

And, Miss Nena like... There is still hope??

Miss Put, Miss Jem dan Miss Tira, encourage me. Ayat mereka yang sangat terharu dan tak boleh bla..

'Sekarang kita kena fikir, macam mana nak bawak Aena keluar dari tempat ini (Arau).'

Sumpah terharu wahai perempuan sekalian.

Tapi, saya dah pernah mencuba. Anda tahu kisah saya. Anda mungkin tahu betapa kecewanya saya.






Saya dah penat. Saya tak nak putus asa. Saya juga tak sanggup kecewa lagi.


To Miss Wani : kite bukan tak nak dengan kamu, tapi, yela, kawan-kawan biasa tak ada. Tak syiok..

2 comments:

Anonymous said...

there's still hope. kamu nak jue tlg apa? ckp je. jgn suruh jue angkat berat sudah. tu tak mampu. okay merepek. whatever it is i'm willing to do anything to help u. and i'll be the happiest if u could be my classmate again <3

shafi8 said...

ujian dok jauh2..xpela..
macam UPSR la..ujian gak
*xde kene mengena :p