Tuesday 16 August 2011

Day 9: A favorite picture of your best friend

Entri ini tidak bermaksud untuk pilih kasih, pilih sayang, pilih pilihan.. Saya ada ramai best friend, tapi saya tidak mengambil inisiatif (tu ke eja nye?) untuk mencari gambar kalian di laman sesawang. Jadi, saya menyelongkar facebook kalian, and this is the best so far.. Walaupun saya tahu hakikatnya, mereka ada lebih gamba menarik..

Cik Put Put the baldi headed girl! Saya suka gambar ini.. Anda nampak mysterious.. Hahaha!! Sejak gamba ini release, anda juga dikenali dengan nama 'Baldi'


Cik Shaza Shifaa pula, saya suka gambar ini. Gambar yang saya jeles tak dapat ikut berjalan, tapi saya ada lagi 2 tahun di Perlis untuk kesini.. Gambar ini juga telah membuat Cik SS menang pertandingan kan?? *wink


Sekian

5 comments:

P3 Nebby-Lax said...

oh haziq yg mmnggil kite baldi~~~~ punya la byk gamba kite yg lain... kmu tanak bg tnjuk muka kite eh? hahahahahahahahaha.... adakah dsbabkn sy bgitu cun~~~ huahhahahahahahahah.. bangganya~~~~~~

Nena's said...

heee.. xnk tunjuk mke kmu.. cun sgt.. jeles.. hahaha

~k/y/e~ said...

neby nmpk cm alien kt bju dye...matching~!!:) haha just kidding..pix tu sgt sempoi~!!:)

shazatul shifaa zulaikha zulkifli said...

gambar nebby paling osem :P btw , credit to nazrullah shahruddin sbb terer amek gamba :D

Nena's said...

kye: nebby mmg alien pown.. pelik2 je.. hahahha

paa: credit maxis ke celcom tu?? digi boley?? hehehe